Konsultant podatkowy w województwie warmińsko-mazurskim. Czy warto podjąć się takiej pracy?

W województwie warmińsko-mazurskim można otrzymać pracę również jako konsultant podatkowy. Jednak nim podejmiemy się tego zajęcia, warto mieć świadomość tego z czym wiąże się praca na takim stanowisku.

Otóż do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej jako konsultant podatkowy należą takie zadania jak: bieżąca obsługa klientów firmy, przeprowadzanie wszelakich przeglądów podatkowych, przygotowywanie raportów, opinii oraz analiz, a także dokumentacji TP.

Konsultant podatkowi musi również nieustannie monitorować orzecznictwa oraz pisma wydawane przez organy podatkowe. Co jeszcze? Ważne jest też identyfikowanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie omawianych zagadnień.

Jeśli ilość obowiązków Cię nie przytłacza – warto, abyś jeszcze dowiedział się jakie wymagania musisz spełnić, aby Twoja kandydatura na to stanowisko była w ogóle rozważana. Otóż koniecznością jest minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Może być to praca na przykład w spółce doradztwa podatkowego, kancelarii prawnej czy nawet jako wewnętrzny specjalista.

Niezbędnym elementem jest wykształcenie wyższe, w tym przypadku preferowanymi kierunkami są: finanse, ekonomia oraz prawo. Kandydat musi bardzo dobrze orientować się w przepisach związanych z prawem podatkowym. Ponadto powinien dobrze znać język angielski oraz umiejętnie podejmować decyzje pod presją czasu.

NameEmailWebsite

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *