Nawet w mniejszych miejscowościach w województwie warmińsko-mazurskim można znaleźć zadowalające oferty pracy. Wystarczy tylko się rozejrzeć i dać szansę nieznanemu.
Jeśli jesteś osobą otwartą na nowe doświadczenia i komunikatywną – z pewnością poradzisz sobie na stanowisku doradcy klienta. A takie oferty w tym rejonie Polski pojawiają się dość często. Ciekawą opcją może okazać się praca jako doradca klienta w sklepie ze sprzętem RTV i AGD. Brzmi interesująco? Przekonajmy się zatem, czy warto!
Osoba zatrudniona na takim stanowisku jest odpowiedzialna za aktywną i osobistą obsługę klientów, która jest oparta o fachowe doradztwo. Oprócz tego osoba na tym stanowisku musi realizować założone uprzednio plany sprzedażowe. Doradca klienta powinien pracować według obowiązujących w firmie standardów.
Kandydat na to stanowisku musi być samodzielny, odpowiedzialny i przede wszystkim uczciwy. Powinien lubić się uczyć oraz rozwijać swoje umiejętności. Jeśli nie lubi ludzi – nie ma sensu, aby w ogóle kierował swoje kroki na rozmowę kwalifikacyjną na to stanowisko. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi – to podstawa w tym zawodzie. Niezbędne może okazać się również zainteresowanie nowymi technologiami. Dzięki temu pracownik łatwiej będzie opowiadał o sprzedawanym sprzęcie.
Firmy oferują swoim pracowników szeroki zakres benefitów. W tym również ciekawe konkursy, które mają działać motywująco.