natłok informacji

Rynek oczekuje produktów, które dostarczą unikalnych doświadczeń i będą odpowiadać na marzenia ludzi oraz emocje, których chcą doświadczyć. Chcą zmian na korzyść. Teraz liczy się to, aby rozwiązywać istotne kłopoty, a także braki. Te mechanizmy rozumieją jedynie nieliczne firmy. Dotyczy to także przedsiębiorstw leżących w województwie warmińsko-mazurskim.

Budując markę w obecnych czasach trzeba pamiętać o tworzeniu historii. Zaczyna się od spotkania, prezentacji, a nawet wystąpienia przed audytorium, które liczy kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset osób. W takich sytuacjach mówca ma jedynie kilka sekund, aby wyostrzyć uwagę swoich odbiorców. Szybka analiza pozwala każdemu na zakwalifikowanie nadawcy oraz jego wystąpienia.

Jakiej? NUDA albo INTERESUJĄCE. Dlatego właśnie warto zostawić słuchacza z pewnym niedosytem. Po to, aby opowieść wzbudziła jego chęć na głębsze i dalsze poznanie konkretnej firmy, produktu, sposobu myślenia, czy samej osoby. Istnieje klasyczna struktura storytellingu. W niej właśnie zostały wyodrębnione następujące chwyty: strategiczny przekaz, konflikt, bohaterowie oraz fabuła. Poszczególne elementy można ze sobą łączyć, a także układać w dowolny sposób.

Przy tym zawsze należy pamiętać, że kluczową rolę w opowiadaniu historii gra sam narrator. Nie twórzmy skomplikowanych i bardzo złożonych historii, które mają wiele wątków. Skupmy się na nieco tajemniczym, ale dynamicznym dążeniu do sedna sprawy. To wszystko sprawi, że klienci chętniej zainteresują się konkretnym przedsiębiorstwem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *