Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;
- Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Bardzo dobra znajomość języka holenderskiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
- Pakiet benefitów pracowniczych;
- Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Pracę w komfortowym biurze.
Zobacz podobne oferty
Customer Services Professional with Finnish
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych...
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...