Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: historia, specjalizacja: archiwistyka
Wymagania inne:
min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych;wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną;znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;umiejętność obsługi pakietu MS Office;umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. wspólnot mieszkaniowych i administracji
Opracowanie w uzgodnieniu z Radcą Prawnym umów o zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi lub innymi zleceniadowcami, Prowadzenie i aktualizowanie zbioru dokumentacji związanej z umowami o zarządzanie nieruchomościami w...
Główny specjalista
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - krajowe lub zagraniczne...
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym. Wymuszona pozycja ciała, oświetlenie sztuczne i naturalne. Zakres zadań zapewnia ochronę informacji niejawnych, w tym w systemach teleinformatycznych...