Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne na stanowisku: posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; korzystanie z pełni praw publicznych i pełna zdolność do czynności prawnych; brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym niezbędną zdolność do wykonywania prac na wysokości; wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce; wykształcenie średnie wraz z 3-letnim stażem pracy (w rozumieniu kodeksu pracy); nieposzlakowana opinia;Wymagania dodatkowe na stanowisku: znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego; preferowane osoby z wykształceniem wyższym budowlanym; posiadanie uprawnień budowlanych, energetycznych i sanitarnych; umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych; samodzielność i komunikatywność; dyspozycyjność; znajomość obsługi komputera;
Nowe Gizewo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek za wysługę lat pracy
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Zobacz podobne oferty
Pracownik operacyjny
- Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:
Podinspektor ds. rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
1. Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i gospodarką łowiecką, w tym m.in.:a) Realizacja zadań wynikających z procedur regulujących sposób działania w przypadku wystąpienia szkód w uprawach rolnych, zwierzętach...
Specjalista / podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Prowadzenie spraw dotyczących wykonania obowiązku meldunkowego czynnością materialno techniczną obywateli polskich i cudzoziemców;nadawanie nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom;prowadzenie Rejestru zastrzeżeń...