Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski)
Do twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (minimum C1) oraz angielskim (A2/B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną, chętną aby się rozwijać i nie boisz się nowych wyzwań.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Możliwość pracy 100% zdalnie.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Zobacz podobne oferty
Client Service Delivery Administrator with German
Firma: Aon
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly...
Opublikowano: wczoraj
Contact Center Representative with Dutch
Firma: Aon
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...
Opublikowano: 2024-09-14
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Firma: Styl Drzewa Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami...
Opublikowano: 2024-09-11