obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe;minimum 3 lata stażu pracy;znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o dostępie do informacji publicznej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B1 weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu; wiedza ogólna z zakresu zarządzania i organizacji pracy; umiejętność budowania i prowadzenia angażujących prezentacji;znajomość otoczenia gospodarczego Elbląga;umiejętność zdobywania i analizy danych i trendów rynkowych;umiejętność wyszukiwania informacji i znajomość źródeł finansowania (fundusze z Unii Europejskiej, krajowe) w zakresie rozwoju przedsiębiorczości;uprzejmość, umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą, pozytywne nastawienie;umiejętności negocjacyjne, zdolność budowania i utrzymywania relacji biznesowych, wysokie kompetencje komunikacyjne, wysoka kultura osobista;kreatywność i proaktywna postawa, myślenie strategiczne i analityczne;obowiązkowość, punktualność, systematyczność, skrupulatność, dyspozycyjność;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe ekonomiczne;znajomość innego, niż język angielski, języka obcego;praktyczna znajomość podstaw zarządzania projektami (mile widziany certyfikat PRINCE2, Agile PM);- doświadczenie na stanowisku związanym z rozwojem biznesu, marketingiem;znajomość narzędzi do analizy i wizualizacji danych;orientacja w modelach biznesowych i ekosystemach startupowych.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 do 7 640 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Inspektor
M.in.:1.Zbieranie inf. o podmiotach potencjalnie zainteresowanych pozyskaniem pomocy publicznej.2.Udzielanie informacji o możliwości inwestowania w PSI i warunkach prowadzenia w niej działalności gospod.3.Opracowywanie i...
Inspektor/inspektorka ds. planów i zamówień publicznych
1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu,...
Inspektor/inspektorka ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi
1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału...