obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe lub średnie techniczne;co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim;doświadczenie w obszarze spraw obronnych;znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o ochotniczych strażach pożarnych, o Państwowej Straży Pożarnej, o stanie wyjątkowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność pracy w zespole;umiejętność planowania i organizacji pracy;obsługa komputera - pakiet MS Office; umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej;umiejętność analitycznego myślenia;umiejętność współpracy;komunikatywność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Specjalista/ podinspektor ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego
Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego; opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią dla miasta Elbląg; przygotowanie struktur, sił i środków do...
Podinspektor/inspektor ds.ochrony ludności i obrony cywilnej w wydziale bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
1. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru miasta.2. Opracowywanie informacji o stanie przygotowań gminy do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.3. Przygotowywanie...
Dyrektor departamentu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
Nadzór nad realizacją zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (zwanego dalej Departamentem) w zakresie: a) koordynowania przedsięwzięć oraz nadzorowania zadań realizowanych w Urzędzie,...