Ogłoszenie numer: 9404095, from 2024-12-24
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Location: warmińsko-mazurskie
Job description
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów.
- Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM.
- Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi.
- Współpraca w zespole w celu ciągłego poprawiania jakości obsługi klienta.
- Prezentacja entuzjazmu i ciepła w każdej rozmowie, by klient czuł się ważny.
- Wykorzystanie wiedzy technicznej do rozwiązywania problemów na różnych platformach.
Requirements
- Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi mile widziane.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Skupienie na detalach i rozwiązywaniu problemów.
- Gotowość do ciągłej nauki i adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
- Doświadczenie w obsłudze klientów premium lub znajomość najnowszych technologii oraz systemów CRM będą dodatkowym atutem.
We offer
- Pracę dla uznanej marki luksusowej z możliwością pracy zdalnej.
- Bogaty pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie zdrowotne i na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
- Płatne szkolenia i możliwość ciągłego rozwoju umiejętności.
- Zdarzenia integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
Zobacz podobne oferty
Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach...
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów...
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań...