Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
- Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową.
- Współpraca z innymi działami.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość języka obcego.
- Wysoka kultura osobista.
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + systemie premiowym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pracowniczych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Zobacz podobne oferty
Customer Services Professional with Finnish
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych...
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3...