Ogłoszenie numer: 9533701, z dnia 2025-03-12
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
- Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
- Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.
Wymagania
- Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
- Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
- Eventy integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Zobacz podobne oferty
Customer Service Advisor with German
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process...
Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System...
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that...