Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim;
- Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2);
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
- Pakiet benefitów pracowniczych;
- Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Pracę w komfortowym biurze.
Zobacz podobne oferty
Customer support specialist with German and English
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides...
Customer Care Specialist with Dutch
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform...
Hebrew Speaking Customer Care Associate
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...