Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim;
- Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową, telefoniczną oraz za pośrednictwem platform internetowych;
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów;
- Aktualizacja danych klientów oraz utrzymywanie wysokiego standardu obsługi;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji i realizacji zadań;
- Przestrzeganie procedur firmy;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B2);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, w szczególności Excela.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Zobacz podobne oferty
Opiekun Pacjenta Stomatologii
Dołącz do nas jeśli: masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...
Customer Services Professional with Finnish
Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych...