Loading Systems Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla doków przeładunkowych i bram przemysłowych. W naszej ofercie znajdują się m.in.: bramy przemysłowe, pomosty przeładunkowe, uszczelnienia dokowe, domki przeładunkowe, systemy ochronne, stoły nożycowe, systemy sterowania oraz akcesoria.
- Realizacja strategii sprzedażowej i budżetu firmy
- Obsługa kluczowych klientów: inwestorów, wykonawców, architektów i dystrybutorów
- Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów
- Współpraca z działami: sprzedaży, serwisu, logistyki i finansów
- Nawiązywanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych
- Udział w spotkaniach projektowych i wizytach na inwestycjach
- Tworzenie raportów sprzedażowych i prognoz dla zarządu
- Dbanie o jakość danych w systemach CRM
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy
- Komunikatywność i zdolność budowania relacji z klientami
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług montażowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Szkolenia branżowe i produktowe
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę Multisport
- Samochód służbowy, laptop i telefon
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Sprzedaży i Wsparcia Edukacyjnego
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz nauczycielami. Codzienne spotkania w placówkach edukacyjnych, doradztwo i prezentacja rozwiązań edukacyjnych. Finalizacja zamówień...
Specjalista ds. sprzedaży
Opis stanowiska Budowanie sieci klientów w sektorze rozwiązań architektonicznych Prowadzenie prezentacji i doradztwo techniczne podczas spotkań Obsługa zapytań telefonicznych oraz rozwijanie relacji z partnerami...
Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych
Do Twoich zadań będzie należeć: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami....