Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
Wymagania:-co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu kadr i naliczaniu wynagrodzeń,- praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz zasad rozliczania wynagrodzeń,- umiejętność obsługi platformy ePUE oraz systemu PŁATNIK,- bardzo dobra znajomość Symfonia R2Płatnik (warunek konieczny),- dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,- doskonała organizacja pracy, samodzielność,- dokładność, terminowość, dyskrecja w wykonywaniu obowiązków,- komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Zobacz podobne oferty
Pracownik księgowo-kadrowy
Księgowanie, sporządzanie dokumentacji kadrowejJedna zmiana pn-pt 8-16Oferta stażu w szczególności dla osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...
Specjalista ds kadr i płac
- prowadzenie dokumentacji kadrowej;- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac i rozliczeń;- obsługa systemu Płatnik oraz dokumentów ZUS;- rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych świadczeń...
Specjalista ds. kadr i płac
Ewidencjonowanie w programie kadrowo-płacowym dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym.Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników, spraw związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, aneksy, badania...