Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office
Uprawnienia: znajomość przepisów prawa pracy
Uprawnienia: znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych
Wymagania dodatkowe:
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania inne:
Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie + premiapracy od 7-15 lub 8-16
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Zobacz podobne oferty
Inspektor ds. kadrowych w referacie organizacyjnym
1.Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych -...
Inspektor ds. kadrowych w referacie organizacyjnym
1.Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych -...
Samodzielny referent ds kadr
1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Zapoznawanie pracowników z przepisami dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi.2....