Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność i wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: organizacja pracy własnej
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : sporządzanie listy płac, sporządzanie przelewów dotyczących listy płac, obsług aprogramu płatnik[Umiejętność 1] : umiejętnośc redagowania pism urędowych[Inne] : •wykształcenie: wyższe•profil wykształcenia: - ekonomia, rachunkowość administracja•doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, •obszar: na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie,•biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office,Osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności maja pierwszeństwo w zatrudnieniu.
Działdowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Zobacz podobne oferty
Kadrowy
Prowadzenie kadr i płac w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w prowadzeniu kadr i płac,...
Referent
Warunki pracy Praca w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych; budynek i otoczenie budynku nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Zakres zadań Prowadzenie archiwum zakładowego,...
Specjalista do spraw kadr i płac
1. Obsługa kadrowa i płacowa, prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizacja dokumentacji.2. Sporządzanie list płac. 3. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa.4. Terminowe odprowadzanie należnego...