Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych (faks,ksero itp.)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagania inne:
Ostróda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Zobacz podobne oferty
Pracownik biurowy
- porządkowanie dokumentacji urzędowej;- pomoc w przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji;- obsługiwanie urządzeń biurowych;- prowadzenie rejestrów, zbiorów i ewidencji; Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Pracownik biurowy-specjalista ds. leśnictwa
Kontrola jakości surowca drzewnego, Klasyfikacja jakościowa i wymiarowa drewna, Sporządzanie reklamacji do nadleśnictw, Zarządzanie pracą produkcji, Współpraca z innymi działami w firmie Wymagania konieczne:...
Pracownik biurowy/technik administracji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna m.in za wsparcie administracyjne projektów, przygotowywanie dokumentacji technicznej, współpracę z zespołem monterskim oraz kontakt z klientami i partnerami...