Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe.6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel).II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość:1)przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,2)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 3)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,4)ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Znajomość programu komputerowego SI Pojazd.5. Umiejętność pracy w zespole.Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
Ostróda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia:
Informacja o naborze dostępna na stronie: https://bip.powiat.ostroda.pl/nabor/71/ogloszenie-id-71-wydzial-komunikacji-i-transportu-podinspektor-etatow-1-etat.html
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Zobacz podobne oferty
Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego i aktywizacji społecznej
1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych; 2. Zadania z zakresu aktywizacji społecznej, Koordynacja działań w zakresie realizacji...
Inspektor
Zakres obowiązków na stanowisku Techniczny nadzór nad prawidłowością wykonywanych czynności w systemie kadrowo-finansowo-księgowym (KFK) przez użytkowników; Przeprowadzanie konsultacji w zakresie eksploatacji systemu...
Podinspektor do spraw oświatowych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dyrektorów placówek oświatowych,2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz ewidencji umów w zakresie oświaty,3....