Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania formalne od kandydata:1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. posiada wykształcenie wyższe,4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;6. posiada nieposzlakowaną opinię;Dodatkowe wymagania od kandydatów:1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji;2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
Łukta
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/wakaty/111/53/Podinspektor_ds__rolnictwa_2C_gospodarki_komunalnej_i_mieszkaniowe/
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Zobacz podobne oferty
Podinspektor ds planowania przestrzennego
1. Prowadzenie i koordynacja zagadnieńwynikających ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.2. Prowadzenie całości zagadnień związanych ze sporzadzaniem miejscowych planów...
Inspektor/inspektorka ds. finansowych
1.Prowadzenie ewidencji sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i budowli, nabycia na własność prawa...
Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym
- gospodarka materiałami biurowymi - wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych oraz prowadzenie rejestru ich zużycia przez poszczególne komórki organizacyjne,- prowadzenie zestawień kosztów na...