• Oferty pracy
  • Warmia i Mazury
  • Rynek pracy
  • Bezrobocie wśród absolwentów
  • Informacje
    • praca Warmia i Mazury
    • Rekrutacja do pracy
    • Edukacja
Praca warmińsko-mazurskie Praca warmińsko-mazurskie
  • Oferty pracy
  • Warmia i Mazury
  • Rynek pracy
  • Bezrobocie wśród absolwentów
  • Informacje
    • praca Warmia i Mazury
    • Rekrutacja do pracy
    • Edukacja

Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy

Strona główna/ Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy
Urząd Gminy Ełk
Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy
Miejsce pracy: Ełk
Numer: StPr/25/0565
OBOWIĄZKI:
zgodnie z ogłoszeniem na bip https://bip.elk.gmina.pl/stanowisko-urzednicze-ds-plac-i-ksiegowosci-jednostek-organizacyjnych-gminy.html? w tym:1. Prowadzenie obsługi płacowej jednostek objętych wspólną obsługą, w tym:a)prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (karty wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych),b)sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, c)rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie,d) sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS,e)przekazywanie pracownikom informacji PIT,f)wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, wynagrodzeniach do kapitału początkowego rent i emerytur (druk Rp-7),g)udzielanie pracownikom obsługiwanych jednostek informacji z zakresu: prawa pracy, karty nauczyciela, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,h)wykonywanie dyspozycji dokonania zapłaty zaakceptowanego do wypłaty wynagrodzenia oraz dokonania potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób określony przez dysponenta środków kierownika jednostki z własnoręcznym potwierdzeniem daty i kwoty wykonania operacji,i)sporządzanie przelewów związanych z wypłatą wynagrodzeń,j)potwierdzanie oświadczeń emerytów i rencistów dotyczących przewidywanych wynagrodzeń,k)udział w przygotowywaniu dokumentów dla pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę,l)planowanie wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,m)sporządzanie informacji dla potrzeb dyrektorów obsługiwanych jednostek o wysokości wynagrodzenia otrzymywanego przez pracowników,n)sporządzanie zestawień wysokości wypłacanych wynagrodzeń dla potrzeb naliczeń nagród z zakładowego funduszu nagród;o)analizowanie kosztów wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,p)sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,q) przekazywanie danych do sporządzania sprawozdań w zakresie wynagrodzeń dla potrzeb SIO,r)rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,s)wykonywanie zadań wynikających z art. 30a Karty Nauczyciela związanych z naliczaniem, wypłatą i sporządzeniem sprawozdania dotyczącego jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli,t)sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.2.Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych dyrektorów oświatowych jednostek obsługiwanych, w tym:a)sporządzanie umów o pracę,b)wystawianie świadectw pracy,c)sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,d)prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,e)prowadzenie ewidencji czasu pracy dyrektorów,f)wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz szkolenia z zakresu bhp.3.Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek objętych wspólną obsługą w tym:a)dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z zakładowym planem kont,b)uzgadnianie sald,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych,d)udział w przebiegu inwentaryzacji i jej wycena w jednostkach obsługiwanych,e)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej opału,f)terminowe sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,g)sprawowanie bieżącej kontroli i analizowanie realizacji planów finansowych,h)udział przy opracowywaniu projektów planu dochodów i wydatków dla poszczególnych jednostek obsługiwanych oraz w opracowywaniu zmian do tych planów.4.Kontrola prawidłowego wykonania umów realizowanych przez Gminę Ełk, w zakresie rzeczowym i finansowym wynikającym z zakresu obowiązków.5.Przygotowywanie projektów uchwał i ich realizacja oraz przygotowanie odpowiedzi na interpelacje radnych, skargi i wnioski sołtysów oraz mieszkańców gminy w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.6.Przygotowywanie sprawozdań wynikających z zakresu wykonywanych czynności.7.Prowadzenie teczek rzeczowych wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz zasadami dotyczącymi wewnętrznego obiegu dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia: księgowy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń


Wymagania inne:

[Inne] : zgodnie z ogłoszeniem na BIPdoświadczenie zawodowe związane z księgowością, naliczaniem płac i obsługą kadrową pracowników oświaty będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy:

Ełk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 720 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Stanowisko:
Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy

Firma
Urząd Gminy Ełk

Lokalizacja
warmińsko-mazurskie Ełk

Data publikacji
2025-06-28

Specjalista ds. Płac Podinspektor ds płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy Elbląg Olsztyn


  • Najnowsze oferty pracy:

      Agent Nieruchomości

      RE/MAX Polska
      warmińsko-mazurskie/ Olsztyn

      Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz...

      Data publikacji: dzisiaj

      Położna / Położny

      LUX MED Sp. z o.o.
      warmińsko-mazurskie/ Elbląg, ul. Stoczniowa 2

      Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Stoczniowej 2 w Elblągu. Zapraszamy do współpracy położne i położnych. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w...

      Data publikacji: dzisiaj

      Product Manager ds. Zootechniki

      Timac Agro Polska Sp. z o.o.
      warmińsko-mazurskie/

      Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie merytoryczne i szkoleniowe zespołów sprzedażowych; Wizyty z Doradcami Techniczno-Handlowymi u hodowców; Sprzedaż produktów...

      Data publikacji: dzisiaj

      Crop Manager ds. upraw warzywniczych

      Timac Agro Polska Sp. z o.o.
      warmińsko-mazurskie/

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie uprawami warzywniczymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów w celu...

      Data publikacji: dzisiaj

    Więcej ofert pracy
  • PRACA

    Praca
  • Ostatnie wpisy

    • Praca pod presją czasu. Jak sobie z nią radzić?
    • Co zrobić, aby zarabiać więcej?
    • Czy bezrobocie cały czas rośnie?
    • Praca dodatkowa – co warto o niej wiedzieć?
    • Inflacja zjada Twój budżet? Przekonaj się, jak zarobić więcej pieniędzy
  • Najnowsze komentarze

    • Marysia - Jak rozwinąć w sobie zdolności komunikacyjne?
    • rafał - Kursy online – czy to ma sens?
    • Marzena - Rynek pracy
    • admin - Jeśli jesteś w tej grupie społecznej, z pewnością poradzisz sobie jako programista
    • Karol - Jeśli jesteś w tej grupie społecznej, z pewnością poradzisz sobie jako programista
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Edukacja
    • praca Warmia i Mazury
    • Rekrutacja do pracy
  • Z regionu

    Oferty pracy
    Warmia i mazury
    Rynek pracy
    Bezrobocie wśród absolwentów
  • Informacje

    • Bez kategorii
    • Edukacja
    • praca Warmia i Mazury
    • Rekrutacja do pracy
  • Bądź na bieżąco

    • Praca pod presją czasu. Jak sobie z nią radzić?
    • Co zrobić, aby zarabiać więcej?
    • Czy bezrobocie cały czas rośnie?
    • Praca dodatkowa – co warto o niej wiedzieć?
  • Wyszukiwarka

© 2025 Praca w warmińsko-mazurskim | Wszelkie prawa zastrzeżone