Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1.Wymagania niezbędne:1)posiadane obywatelstwo polskie;2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3)wykształcenie wyższe;4) co najmniej 5-letni staż pracy 5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;7)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2.Wymagania dodatkowe:1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw obronnych, wojskowych, OC i ochrony ludności2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;3)znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o obronie ojczyzny, ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej4)obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku,5)umiejętność komunikowania się.
Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 5 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Zobacz podobne oferty
Specjalista (k/m) / podinspektor (k, m) ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego
Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego; opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią dla miasta Elbląg; przygotowanie struktur, sił i środków do...
Inspektor ds. lokali mieszkalnych
Przyjmowanie i przekazywanie budynków w administrację, przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych, sporządzanie umów, naliczenie czynszu i innych opłat, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie...
Inspektor ds. inwestycji
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,3) bieżące analizy potrzeb...