Ogłoszenie numer: 10390995, z dnia 2025-10-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Kętrzyn
Opis stanowiska
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami
- Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów
- Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Sprawna obsługa komputera i gotowość do nauki nowych systemów
- Komunikatywność, dokładność i życzliwe podejście do rozmówcy
- Doświadczenie w bankowości niewymagane – zapewnione pełne szkolenie
Oferujemy
- Pracę w systemie hybrydowym (Szczecin: 3 tygodnie z domu / 1 tydzień w biurze)
- Premię powitalną 4000 zł na start
- Pakiet medyczny i karta MultiSport
- Integracje zespołowe i przyjazną atmosferę
- Możliwość relokacji z pokryciem kosztów przejazdu i zakwaterowania
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds pozyskiwania i obsługi klienta
Pozyskiwanie klientów, kontakty telefoniczne z klientami, utrzymywanie obecnych klientów, tworzenie i weryfikacja bazy klientówJedna zmiana - godziny pracy do uzgodneiniaOferta pracy w ramach DIWSP ze wskazanym kandydatem...
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa połączeń od klientów;Udzielanie kompleksowych informacji klientom i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z eksploatacją sprzętów oraz przesyłkami w paczkach i przesyłkami kurierskimi;Dbanie o...
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów...