Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracja, prawo administracyjne, ekonomiczne, zarzadzanie nieruchomościami) - 3 lata stażu pracy w zakresie administracji znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawa o własności lokali.Umiejętności: Obsługa komputera - pakiet Ms-Office (Word, Excel), dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, samodzielność, umiejętność sporządzania pism urzędowych.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia,wysokość wynagrodzenia 5200zł brutto + dodatek stażowy (dodatkowe wynagrodzenie roczne)
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Zobacz podobne oferty
Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami
Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.plUmowa o pracę na pełen etatPrzewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r.Termin naboru do 05 grudnia 2025r....