Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; co najmniej 3-letni staż pracy w księgowości; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw w zakresie prowadzenia rachunkowości budżetowej, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; umiejętność planowania i organizowania pracy, samodzielność, umiejętność samokształcenia; sumienność, obowiązkowość, rzetelność; inicjatywa, kreatywność, umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: podyplomowe studia w zakresie rachunkowości lub finansów; staż pracy na podobnym stanowisku ds. kontroli; staż pracy w administracji publicznej; znajomość przepisów prawa pracy; znajomość systemów informatycznych finansowo-księgowych.Więcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 do 8 100 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Kontroler jakości
kontrola i sprawdzanie jakości i wymiarów obrabianych elementów metalowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku