Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne; co najmniej 3-letni staż pracy w księgowości; znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw w zakresie prowadzenia rachunkowości budżetowej, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; umiejętność planowania i organizowania pracy, samodzielność, umiejętność samokształcenia;sumienność, obowiązkowość, rzetelność; inicjatywa, kreatywność, umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku ds. kontroli; znajomość przepisów prawa pracy; znajomość systemów informatycznych finansowo-księgowych.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Specjalista / podinspektor ds.inwestycji drogowych
Wykonywanie obowiązków Inwestora w zakresie inwestycji drogowych wynikających z ustawy Prawo budowlane i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych;...
Specjalista / podinspektor ds. elektronicznego zarządzania dokumentacją
Określanie kierunków rozwoju systemu informatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz proponowanie zmian i modyfikacji; koordynacja i kontrola wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników Urzędu...
Specjalista / podinspektor ds. polityki społecznej
Wykonywanie zadań z zakresu merytorycznego nadzoru nad jednostkami pomocy społecznej i pieczy zastępczej; inicjowanie, opracowywanie, koordynacja oraz realizacja programów i projektów z zakresu polityki społecznej;...