Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Archiwizacja dokumentów, obsługa interesantów
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Umiejętność czytania i interpretacji aktów prawnych[Umiejętność 1] : Znajomość aplikacji ŹRÓDŁO[Inne] : 5 lat stażu pracy (w tym co najmniej 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego)
Bartoszyce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Zobacz podobne oferty
Inspektor w dziale organizacyjno-administracyjnym
Realizacja zadań związanych z prowadzeniem postępowań w zakresie Prawa zamówień publicznych. Obsługa kancelaryjna urzędu w tym zadania związane z obsługą archiwum w Urzędzie. Obsługa narad i spotkań organizowanych...
Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego i aktywizacji społecznej
1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych; 2. Zadania z zakresu aktywizacji społecznej, Koordynacja działań w zakresie realizacji...
Podinspektor w wydziale komunikacji i transportu
Zakres wykonywanych zadań: 1. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych.2. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne pojazdów w...