Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0548
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rejestru mieszkańców oraz cudzoziemców, prowadzenie spraw meldunkowych, weryfikacja i aktualizacja pesel, użytkowanie aplikacji ŹRÓDŁO oraz systemu informatycznego o których mowa w ustawie o ewidencji ludności, prowadzenie postępowań w zakresie udostępniania danych osobowych z prowadzonych przez Burmistrza miasta rejestrów, o których mowa w ustawie o ewidencji ludności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Archiwizacja dokumentów, obsługa interesantów
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : Umiejętność czytania i interpretacji aktów prawnych[Umiejętność 1] : Znajomość aplikacji ŹRÓDŁO[Inne] : 5 lat stażu pracy (w tym co najmniej 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego)
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Bartoszyce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Zobacz podobne oferty
Pracownik administracyjno-biurowy
Firma: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami...
Opublikowano: 2025-06-27