Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Wykszałcenie min. średnie, preferowane wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność i zaangażowanie, dyspozycyjność, rzetelność, wysoka kultura osobista, dobra komunikatywność- praca z mieszkańcami zasobów Spółdzielni wymaga cierpliwości i profesjonalizmu, umiejętność pracy w zespole.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz...
Sekretarka
wg załącznika wniosku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Sekretarz kancelarii
Praca przy komputerze, obsługa interesanta, sporządzanie projektów, pism w toku postępowania egzekucyjnego, wysyłka i odbiór korespondecji, rejestracja i ewidencjonowanie wniosków i korespondencji wpływającej do...