Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem niepełnosprawności (schody, brak wind). Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych (z dysfunkcją ruchową). Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak presja czasu.
Zakres zadań
- realizuje czynności związane z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem, wysyłaniem, archiwizacją i udostępnianiem dokumentów niejawnych celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji w oddziale,
- informuje poszczególnych adresatów o wpłynięciu korespondencji (poczty) oraz dokonuje terminowego jej rozdziału do zapoznania,
- przygotowuje korespondencję (pocztę) niejawną do wysłania, m.in. sprawdza poprawność wykonania dokumentów,
- wydaje poza kancelarię dokumenty i materiały niejawne osobom do tego uprawnionym, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,
- nanosi zmianę lub zniesienie klauzuli tajności na dokumentach oraz dokonuje odpowiednich adnotacji w urządzeniach ewidencyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzi rejestr osób wchodzących do kancelarii celem ewidencjonowania wykonawców znajdujących się w drugiej strefie bezpieczeństwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy biurowej,
- znajomość przepisów związanych z wytwarzaniem i obiegiem dokumentów niejawnych (ustaw, rozporządzeń, zarządzeń, decyzji, wytycznych),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- asertywność,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w pracy biurowej w administracji publicznej.
Zobacz podobne oferty
Starszy referent
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa w siedzibie Urzędu; Kontakt z klientem zewnętrznym; Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie...
Referent
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa w siedzibie Urzędu; Kontakt z klientem zewnętrznym; Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie...
Referent
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa w siedzibie Urzędu; Kontakt z klientem zewnętrznym; Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie...