Telemedi.co to polska platforma, która od 5 lat działa w zakresie telemedycyny na międzynarodowym rynku.
Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Praca zdalna
- osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
- dokładnej i zorganizowanej,
- z komunikatywną znajomością j. angielskiego,
- ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
- posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
- obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
- tworzenie raportów i zestawień,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
- organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
- zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
- rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
- współpraca w zespole operacyjnym,
- praca w ramach elastycznego grafiku ustalanego wewnątrz zespołu. Może być w niepełnym wymiarze godzin.
- pracę w młodym, ambitnym zespole,
- stabilne zatrudnienie,
- współtworzenie globalnego projektu w innowacyjnej branży telemedycyny,
- energetyczna atmosferę w biurze,
- pyszną kawę,
- integracje przy planszówkach.
Zobacz podobne oferty
Operator maszyn
Ustawianie i obsługa ekstrudera do produkcji profili Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brak Wymagania inne: Poziom wykształcenia nie jest wymagany przez pracodawcęZnajomośc budowy maszyn...
Specjalista w dziale spraw pracowniczych
Praca z domumentacją dotyczącą zatrudnienia i zwolnienia, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz GUS Wymagania konieczne: Zawód:...
Sprzedawca
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod wzgledem ilościowym i jakościowym, uiszczanie należności za dostarczone produkty, rozkładanie towaru na połkach, obsługa klienta...