Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Korpele
Numer: StPr/22/0377
OBOWIĄZKI:
- aktualizacja statusu zamówień do klientów;- potwierdzenie zamówień i dostarczenie na czas dokumentacji wysyłkowej do klientów;- aktualizowanie zamówień do harmonogramu produkcji;- planowanie wysyłek ze spedytorami;- wprowadzanie informacji o zamówieniu do systemu komputerowego;- wysoka dbałość o szczegóły zamówień.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00, lub dwie zmiany w godzinach: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość programów MS OFFICE
Wymagania inne:
- min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku;- mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego/hiszpańskiego;- doskonała orientacja na klienta;- dokładność i terminowość w komunikacji;- umiejętność wprowadzania danych;- umiejętność telefonicznej obsługi klienta;- umiejętność dobrej komunikacji z klientem.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Korpele
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 do 4 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie