W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
Praca zdalna
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Praca na cały etat lub 3/4 etatu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. niemiecki
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie - telefoniczne i mailowe - klientów firmy zajmującej się sprzedażą topowych marek odzieżowych. Szukamy osób, które: Znają język niemiecki na poziomie min. C1 Mogą pracować od...
Customer Care Agent for a Healthcare Company with Finnish
Your typical day: As a representative of the brand, you will be the face of the company to the consumers. Whether receiving notice of a complaint or providing helpful information or engaging in conversation on social media,...
Customer Care Agent for a Healthcare Company with Norwegian
Your typical day: As a representative of the brand, you will be the face of the company to the consumers. Whether receiving notice of a complaint or providing helpful information or engaging in conversation on social media,...