W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)
W naszym zespole będziesz mailowo lub telefonicznie wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej. Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu, codzienna praca w języku niemieckim.
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Dyspozycyjności na cały, pół lub 3/4 etatu, elastyczne godziny pracy 8:00-22:00
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Zobacz podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki
W naszym zespole będziesz mailowo lub telefonicznie wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej. Praca zdalna - możesz pracować ze swojego domu, codzienna praca w języku niemieckim. Oczekujemy:...
Customer Service Agent with Polish
Szukasz ekscytującego wyzwania i różnorodnego zakresu obowiązków? Dołącz do nas! Jakie zadania przygotowaliśmy dla Ciebie? Obsługa komunikacji z Klientami: mailowej, telefonicznej Przyjmowanie i weryfikacja...
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków: Obsługa zleceń wpływających od klientów (akceptacja, anulacja, odrzucenie), Bieżąca obsługa spraw na aplikacji Comarch, Telefoniczna obsługa Klientów, Współpraca z pozostałymi działami w...