Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0233
OBOWIĄZKI:
Ewidencjonowanie w programie kadrowo-płacowym dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym.Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników, spraw związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, aneksy, badania lekarskie, szkolenia BHP).Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac.Przestrzeganie prawidłowości rozliczeń.Rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i innych związanych z rodzicielstwem.Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy.Obsługa zajęć komorniczych, obsługa PPK, PFRON,sporządzanie sprawozdań, deklaracji, informacji, raportów i innych dokumentów m.in. do ZUS, US, GUS.Sporządzanie zestawień zbiorczych z danego miesiąca do rozliczania kosztów płac.Przygotowywanie i obieg dokumentów kadrowych,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych i indywidualnych pracowników oraz zaświadczeń dla pracowników.Monitorowanie zmian w przepisach prawa mających wpływ na prawidłowość rozliczania wynagrodzeń.Godziny pracy 07:00 - 15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
Wymagania:-co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu kadr i naliczaniu wynagrodzeń,- praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz zasad rozliczania wynagrodzeń,- umiejętność obsługi platformy ePUE oraz systemu PŁATNIK,- bardzo dobra znajomość Symfonia R2Płatnik (warunek konieczny),- dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,- doskonała organizacja pracy, samodzielność,- dokładność, terminowość, dyskrecja w wykonywaniu obowiązków,- komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie