Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista do spraw administracji
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/22/0877
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, sporządzanie raportów,dokumentacji. Współpraca z firmami kurierskimi.Obsługa korespondencji. Koordynowanie kalendarza spotkań. Obsługa portali aukcyjnych, sklepu internetowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Zobacz podobne oferty
Pracownik w zespole obsługi dokumentacji i inwentaryzacji
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
DZIEŃ DOBRY W PRACY W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny #ZajmijStanowisko:...
Opublikowano: dzisiaj
Specjalista ds. Administracji
Firma: Budimex SA
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Twoje przyszłe zadania: przygotowywanie terminowe dokumentów sprzedaży do zamawiającego przygotowanie raportów, przygotowanie dokumentacji do rozliczenia podwykonawców, przygotowanie zamówień materiałów oraz usług...
Opublikowano: dzisiaj
Technik administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Zgodnie z programem stażu
Opublikowano: wczoraj