Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Elbląg, ul. Wigilijna 3/1
(połączenia w ruchu przychodzącym)
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami,
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta w temacie odczytów, windykacji oraz rozliczeń.
Czego oczekujemy?
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, oraz aktywnego słuchania,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- entuzjazmu,
- dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin (8h)
(godziny pracy w przedziale poniedziałek- piątek 7:00-20:00), - po okresie wdrożenia praca zdalna na komputerach firmowych.
Oferujemy:
- gwarantowaną podstawę + system motywacyjny (premia),
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- poszerzanie swoich kompetencji w zakresie obsługi Klienta,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- grupowe ubezpieczenie,
- Medicover Sport,
- konkursy,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu).
Zobacz podobne oferty
Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
(połączenia w ruchu przychodzącym) Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta w temacie...
Opublikowano: 2023-12-03