Ogłoszenie numer: 9466714, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, czat i e-mail, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wysoką satysfakcję klientów.
- Monitorowanie interakcji z klientami oraz współpraca zespołowa w celu podnoszenia jakości obsługi.
- Rozwiązywanie problemów klientów za pomocą narzędzi i systemów CRM.
- Utrzymywanie profesjonalnych i przyjaznych relacji z klientami.
Wymagania
- Zainteresowanie obsługą klienta i chęć rozwoju w tym obszarze.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i komunikatywna znajomość angielskiego (min. B2).
- Zainteresowanie technologiami oraz łatwość w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Zdolność adaptacji, dokładność i dbałość o detale.
- Doświadczenie w obsłudze klientów premium lub w sektorze luksusowym.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Szkolenia wprowadzające oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
Zobacz podobne oferty
Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System...
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu...