1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.2. Organizacja pracy własnej.3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.5. Samodzielność.6. Kultura osobista.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 do 6 300 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Zobacz podobne oferty
Inspektor/inspektorka ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi
1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału...
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami
1. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy w zakresie spraw związanych z: gospodarowaniem nieruchomościami, dzierżawą gruntów, użytkowaniem wieczystym, nazewnictwem miejscowości, ulic,...
Podinspektor ds rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
1. Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i gospodarką łowiecką, w tym m.in.:a) Realizacja zadań wynikających z procedur regulujących sposób działania w przypadku wystąpienia szkód w uprawach rolnych, zwierzętach...