Komenda Powiatowa Policji w Piszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Pisz
Ogłoszenie o naborze Nr 117536
Warunki pracy
Praca o charakterze biurowym.
Pracownik wykonuje czynności związane z pracą przy komputerze.
Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka i inne niezbędne urządzenia biurowe.
Lokalizacja stanowiska pracy znajduje sie na I piętrze budynku KPP w Piszu, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych (parter budynku).
Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach na stanowiskach pracy i wnioskowanie o ich usunięcie.
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrola terminu ważności szkoleń wstępnych i okresowych.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych.
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. eenigma1972
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresową analizę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zapobiegania zagrożeniu życia i zdrowia pracownika oraz poprawę warunków pracy.
- Sporządzanie kart ocen ryzyka zawodowego.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych decyzji, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP.
- Udział w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń okresowych BHP dla pracowników i policjantów.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby.
- Kierowanie na Komisje Lekarskie, badania wstępne, okresowe i kontrolne, szczepienia policjantów oraz pracowników cywilnych. Prowadzenie ewidencji/rejestru takich badań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie Bezpieczeństwo i Higiena Pracy.doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Prowadzenie postępowań powypadkowych.
- Znajomość ustawy z dn. 4 kwietnia 2014 r. o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą z późn. zm.
- Znajomość rozporządzenia MSW z dn. 24 czerwca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz Biurze Ochrony Rządu.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie BHP z późn. zm.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze BHP
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, rzetelność.