Praca: Kierownik Zespołu Call Center



Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

W związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowego projektu poszukujemy


Kierownik Zespołu Call Center

Miejsce pracy: Elbląg

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna  za realizację celów sprzedaży telefonicznej produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce poprzez:

 

  • Kompleksowe zarządzanie zespołem:

planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu

  • Realizowanie celów:     

odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy

  • Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:

kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta

  • Skupienie na doskonaleniu:

poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta

 

Wymagania: 

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel

 

Oferujemy:

  • unikalną możliwość uczestniczenia w starcie nowego projektu dla dużego Banku
  • pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center
  • atrakcyjny system premiowy, wysokie prowizje
  • szerokie możliwości rozwoju
  • stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance
  • dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Elbląga dofinansowanie do dojazdu
  • system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
  • miłą atmosferę
  • kartę MultiSport
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/kierownik-zespolu-call-center_1922751.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ